Bilgi Edinme :+90 212 572 0034

İngilizce Özel Ders

İNGİLİZCE ÖZEL DERS PROGRAMI

İNGİLİZCE ÖZEL DERS PROGRAM İÇERİĞİ

1 –   İngilizce Özel ders ( Bire bir  İngilizce Özel ders )
2 –   İngilizce Özel ders ( 4 kişilik gruplarla yapılan  İngilizce Özel ders )

 

İngilizce özel derslerin elbette birçok faydası var. Örneğin, öğrenciler İngilizce özel derste özel sorular sorabilir ve ayrıntılara çok fazla zaman harcayabilirler; bu da özellikle birkaç vak'a tanımlamak için analitik öğrenenler veya sınıfta konuşmak istemeyen utangaç öğrenciler için özellikle uygundur. Öğrenciler ayrıca sorudan sonraki soruya tekelleşmeden ve dolayısıyla iyi bir grup dersinin işbirlikli öğrenme ortamından uzaklaşmadan soru sorabilirler. Öğrenciler belirli zayıflıklar üzerinde çalışabilir ve gramer, akıcılık ve hatta sunum becerileri gibi belirli becerilere odaklanabilirler.

Öğrenciler genellikle yukarıdaki noktaları göz önünde bulundurmazlar. Bunun yerine, İngilizce özel dersleri tercih ediyorlar çünkü konuşma şansı daha fazla, dilbilgisini daha iyi anlayabiliyorlar, birçok soru sorabiliyorlar, vs. Ne yazık ki, konuşmak için yeterli zaman konuşma süresini yönetmek için zayıf teknikleri uygulayan öğretmenden kaynaklanmaktadır. Öğrenciler genellikle yeni dilbilgisi anlamıyor ve uygulamıyor çünkü öğretmen yeterince açıklamıyor ve zorlamıyordu. Hem İngilizce özel derste l hem de grup dersinde öğrencilerin konuşma, yeni dilde kendilerini rahat hissetme ve soru sorma şansları eşit olmalıdır.

Aslında, İngilizce özel dersin birçok olumsuzluğu var. Öğrencinin sunum becerilerini geliştirmek, TOEIC sınavı için gramer farkındalığı ve sınav stratejileri geliştirmek veya örneğin bir lisansüstü programın başvurusunun bir parçası olarak bir deneme yazmak gibi belirli bir beceriye odaklanması gerekmediği sürece, örneğin birçok kez özel dersler almanın yararları. Genel olarak, sadece pozitifler göz önünde bulundurulurken, negatifler tamamen göz ardı edilmiştir. Bu nedenle, bu makale İngilizce özel derslerle ilgili birkaç olumsuz yönü listeleyecektir.

Böyle bir grup dersinde, öğrenciler öğrenmeleri için daha kolay sorumluluk alabilirler. Örneğin, hemen öğretmene sormak yerine sözlükleri kontrol edebilir veya akranlarına bilinmeyen kelimeleri sorabilir. Öğretmenden bir açıklama yapmasını beklemek yerine, bir akrandan talimatları, dili vb. Açıklığa kavuşturmasını isteyebilirler. Özellikle sohbete devam etmek, yazılı bir diyaloga daha fazla eklemek ve genellikle yeteneklerini sorgulamak isteyen daha güçlü öğrenciler için olduğu gibi, faaliyetin kapsamının ötesine geçebilirler. Bunların hepsi öğrencilerin gerçek dünyada başarmaları gereken temel becerilerdir: sözlük kullanımı; genişletilmiş söylemde açıklık, açıklamalar ve talimatlar istemek ve sağlamak; ve kendi kendine öğrenme ve keşif için yeterince motive olun.

Bununla birlikte,İngilizce özel derste  öğretmen temel, silinemez bir bileşen olarak kalır. Herhangi bir konuşma aktivitesini uygulamak için öğrencinin ortağı olarak hareket etmelidir. Aslında, kendisini herhangi bir etkileşimli görevden çıkaramaz ve böylece öğrenci neredeyse her zaman otoritesini ve deneyimini savunur. Öğrenci nadiren öğretmen tarafından belirlenen parametrelerin ötesine geçer. Kısacası, öğrenci merkezli bir sınıftaki işbirlikli bir öğrenme ortamının niteliği imkansız hale gelir. Her ne kadar öğretmen öğrenciden bir sözlüğü kontrol etmesini, daha fazla açıklama yapmasını ve daha pek çok şeyi yapmasını isteyebilse de, özel öğrenci öğrenmesi için daha az sorumluluk alır, aksine öğretmenin yönlendirmesidir.

Sorunu daha da geliştirmek için öğretmen etkileşimli faaliyetleri kontrol eder. İngilizce Özel  derste aktif olarak hesaplar, örneğin “Öğrencinin akıcılığını geliştirmesini istiyorum, bu yüzden hatalar hakkında çok fazla endişelenmeyeceğim”. Veya, "Genelde söylediklerini anladım. Dil onun yetenek seviyesinin üstünde olduğu için, onu yenmek için zahmet etmeyeceğim." Veya, "Dersin bu aşamasında, öğrencinin hedef dili doğru almasını istiyorum, bu yüzden sadece bu hatalara odaklanacağım." Sonuç olarak, dil doğal olarak açılmaz.

Doğal olarak ortaya çıkan bir dille ne demek istiyorum? Bir örnek, öğrenciler soru cevaplama, bilgi ekleme ve takip soruları sorma konusunda olur. Konuşma stratejileri üzerinde çalışmanın yanı sıra iletişimsel görevlerin başlatılması ve kapatılması var. Aktif dinleme de var. Öğretmen bu noktalardan bazılarını taklit edebilmesine rağmen, genellikle konuşmanın yönünü belirliyor. Özellikle alt seviye öğrencilerle konuşmanın önünde bir veya iki soru var. Öğrenci katılmak yerine daha sık tepki verir.

Dilin nasıl ortaya çıktığını gösteren başka bir örnek, öğrenciler iletişim arızalarını onarmak için ihtiyaç ve becerileri keşfettiğinde ortaya çıkar. Onlar açıklık isterler, hatta bir engelsiz ve hatta öğretmenin sahip olabileceği dış güdüler olmadan teklif ederler. Bilgiyi tekrarlar ve dilini başka bir kişi için ayarlarlar.

İngilizce özel derste , öğrenci nadiren öğretmenden bilgiyi tekrarlamasını ister, çünkü öğretmen dilini öğrenenin seviyesine getirmekte başarılıdır. Öğretmen ayrıca, öğrencinin ne yaptığını ve anlamadığını da belirleyebilir ve bu nedenle açıklamaları ayarlayarak ve tekrarlayarak iletişim bozulmalarını önler. Başka bir deyişle, öğretmen çoğu zaman iletişim problemlerini engellemektedir.

Sonuç olarak, özel bir öğrencinin iletişimdeki aksaklıkları çözme şansı çok fazla değil. Bu temel yetenek yetersiz kalır. Aslında, sorunu çözme fikirleri, aynı bilgiyle ve nadiren işe yarayan bir teknik olan aynı hatalarla, tekrarlanan bilgilerin tekrarlanmasına neden olmaktadır. Dahası, birçok anadili İngilizce konuşanın, bir iletişim sorunu ortaya çıktığında anadili olmayan bir konuşmacıyla daha yüksek sesle ve daha yavaş konuştuğunu ve bu beceriyi geliştirmenin gerekliliğini anlamak kolay olduğunu düşünün.

Sonuç olarak, bir sınıf öğrencileri gerçek dünyada başarılı olmaları için yetkilendirmelidir. Sonuçta, bir öğretmen öğrencinin problemlerle çalışmasına yardımcı olmak için orada olmayacak. Özel bir ders için çok sayıda pozitif ders olmasına rağmen, öğrencinin belirli bir ihtiyaç üzerine odaklanabilmesine rağmen, özel bir ders de öğrenciyi öğretmene çok fazla güvenmesine zorlar. Öğretmenin en iyi niyetlerine rağmen, birçok önemli beceri az gelişmiştir.

 

İngilizce özel ders etkinliklerinde İngilizce özel ders konusundaki  İngilizce özel ders platformunda uygulanan birebir İngilizce özel dersler kapsamında   tüm çağdaş İngilizce öğretim yöntem ve sistemleri uygulanarak verilen bireysel İngilizce özel ders programları ile İngilizce öğrenmek hedefinize ya da akademik sınavlarda başarı elde etmek amacınıza ulaşabilirsiniz. Amaçlarınıza varabilmek için en kestirme ve en kısa yol İngilizce Akademik Eğitim ile sağlanır.. Birebir ya da 4 kişiden oluşan küçük gruplarda yer alarak İngilizce de ulaşmak istediğiniz hedefe İngilizce özel ders programı ile rahatlıkla ulaşabilir ve istediğiniz sonuca ulaşabilirsiniz.  

NEDEN BİZİ SEÇMELİSİNİZ

  • İngilizce özel ders programlarının her türünde eğitim veren İngilizce eğitmenleri, eğitim verme konusunda uzmanlaşmış çok deneyimli hocalardır.
  • İngilizce özel ders platformunda uygulanan birebir İngilizce özel dersler kapsamında İngilizce  akademik sınavlara hazırlanan ve bu konuda İngilizce özel ders alan aday öğrencilere, sınavın can damarı sayılan ve başarılı olmada büyük ve önemli bir rol oynayan kelime dağarcığı konusunda özel eğitimler verilerek onların bu konuda gelişmelerine ve kelime sayılarının artmasına katkı sağlanır.
  • İngilizce özel ders platformunda uygulanan İngilizce özel dersler kapsamında birebir İngilizce özel ders programlarının yanında 4 kişiden oluşan ve bireysel özel ders kalitesine ve özelliklerine sahip olan grup eğitimleri de alabilirsiniz. Gruplar İngilizce düzeyleri olabildiğince bir birine yakın olan aday öğrencilerden oluşturularak, gruplara homojen bir yapı kazandırılmış ve hemen, hemen birebir İngilizce özel ders özelliklerini taşır hale getirilmiştir.  4 kişiden oluşan bu gruplarda aday öğrenciler böylece rahat bir biçimde soru sorabilme olanağına  kavuşturulmuştur.

 

No Comments Yet.

Leave a reply

web tasarim