Bilgi Edinme :+90 212 572 0034

Çocuklara İngilizce Dersi

Çocuklara İngilizce Dersi Hakkında Bilgi

ÇOCUKLARA İNGİLİZCE EĞİTİM PROGRAMI

1 –   İngilizce Özel ders ( Bireysel – İngilizce Özel ders )
2 –   İngilizce Özel ders – 4 kişilik gruplarla yapılan  İngilizce Özel ders )

Çocukları İngilizce  sınavlara hazırlama

Bu ay öğretmenlerin, öğrenciler İngilizce derslerinde motivasyon ve eğlenceyi korurken bu sınavlarda ellerinden geldiğince yardımcı olmalarına bakıyoruz.

Çocukları İngilizce sınavlarına hazırlamanın sorunlarından bazıları şunlardır:

  • Sınavlara hazırlık yapmak öğrenciler için çok stresli olabilir
  • Asla yeterli zaman yok gibi görünüyor
  • Sınava hazırlık dersleri çok sıkıcı olabilir
  • Öğretmenler, uygulama testleri dışında sınav hazırlığı dersleri için uygun materyalleri bulmayı zor buluyor
  • Uygulama testleri yapmak öğrenciler için derste kötü yaptıkları zaman çok moral bozucu olabilir.
  • Öğretim teste dönüşür

Yine de birçok yönden sınava hazırlık sınıfı şu şekilde daha olumlu görülebilir:

  • Öğrenciler sınavlarını geçmek için motive olurlar
  • Öğrencilerin hepsi aynı hedefe doğru çalışıyor
  • İzlenecek ayarlanmış bir ders programı var
  • Sınavda yararı varsa öğretmenlerin derslerde yaptıklarını haklı çıkarmak kolaydır.
  • Hem öğrenciler hem de öğretmen için gerçek bir zorluk var
  • İyi yaptığınızı bilmenin memnuniyeti çok motive edicidir

Bu yüzden bu olumlu faktörleri oluşturmaya çalışmalı ve olumsuzları azaltmalıyız. İşte bunun nasıl yapılacağı hakkında bazı ipuçları ve pratik öneriler:

  • Sınava hazırlık dersleri sadece sınav yapma pratiği değil, aynı zamanda öğrencilere sınav tekniklerini öğretmeli ve bunları şeffaf hale getirmelidir.
  • Öğrenciler sınavın içeriğini ve sınavın ne aradığını bilmelidirler. Öğrencilerinizle birlikte eski sınav makalelerine bakın. Her sorunun neyi test ettiğini tartışmalarına izin verin; örneğin bir kompozisyon, gramer, kelime bilgisi, yapı, noktalama işaretleri, fikirlerin düzenlenmesi, okuyucunun ilgisini çekme, soruyu iyice cevaplama ve bazen de yaratıcılık ve hayal gücü gibi deneyimler.
  • Denetçilerin birçok bildiriyi işaretlediklerini ve bunun sıkıcı bir iş olabileceğini açıklayın. El yazısı düzenliyken ve okuması kolay olduğunda ve öğrenciler yaratıcı olduğunda memnunlar. (Her yaz 1.000'e kadar sınav kompozisyonunu işaretlerdim ve öğrencilerin gerçekten yaratıcı ve ilginç olmalarının harika olduğunu söyleyebilirim. Bir zamanlar bitmiş olan 50. hikayeyi okudum 've bunun sadece bir rüya olduğunu fark ettim' Çığlık - işaretçiyi çıldırtmak sınavda en iyi notu almanın iyi bir yolu değildir.)

Lütfen, öğrencileri model kompozisyonlarını kalpten veya hatta model paragraflardan öğrenmeye teşvik etmeyin. İşaretçiler bunları hemen tespit edebilir ve öğrenciler bunun için not almaz.

Öğrenciler, değerlendirme tablosunu (sınavın başında ve sınavın her bir bölümünden önce verilen talimatlar) doğru şekilde yorumlamaya alışmalıdırlar. Birçok öğrenci, değerlendirme tablosunu gözden geçirerek ve örneğin yalnızca bir tane gerektiğinde birden fazla kompozisyon yazarak izlerini kaybeder. Burada öğrencilerle evet / hayır oyunu oynayabilirsiniz. Bir değerlendirme listesi okumalarını ve ardından gibi sorular sormalarını sağlayın:

Kurşun kalemle yazacak mısın?
Tüm soruları cevaplar mısın?
Birinci bölümde bir saat harcar mısın? vb.

Evet ya da hayır demelerine izin verin ya da ifadenize katılırlarsa kollarını kaldırsınlar. Bu onların dikkatlice okumaya ihtiyaç duyduğunu gösterecektir. Ayrıca herhangi bir sınavın / sınavın ilk 5 dakikasını makaleyi dikkatlice okuyarak geçirmeleri ve bu 5 dakika doluncaya kadar kalemlerini seçmelerine izin verilmemesi konusunda ısrar edebilirsiniz. Bu, talimatları dikkatlice okumadan başlamamalarını sağlar ve sınavın başında sakinleşmeleri için de yararlıdır. Ergenlik sınıflarımın ilk 5 dakikalığına ellerini kalemlerini alıp derhal yazmaya yazmalarını sağlamak için oturttum.

  • Sadece uygulama testlerinden geçmek, öğrencilere yalnızca bilmediklerini ve aslında çok fazla şey öğretmediklerini gösterir.
  • Uygulama testleri, öğrencilerin sınavın biçimini bilmesi ve zamanlamaya alışması için faydalıdır, ancak dikkatli kullanılmalıdır. Çok zaman alıyorlar, öğretmenler çok fazla markalama yapmak zorunda kalıyorlar ve sonuçlar çok moral bozucu olabiliyor.
  • Sadece geri dönüşümü veya testi değil, sınava kadar İngilizceyi 'öğretiyor' olmaya devam etmelisiniz. Bu, öğrencilerin motive olmalarına ve sahip olduğunuz sınırlı süreyi iyi bir şekilde kullanmalarına yardımcı olacaktır.

Sınavlar birçok farklı beceriyi test eder . Bu becerilerin ne olduğunun farkında olun ve bunları sınav modunda olduğu gibi tecritte de uyguladığınızdan emin olun.

Onları izole ederek öğrencilerin kendi güçlü ve zayıf yönlerini anlamalarına yardımcı olabilirsiniz. Ayrıca öğrenciler sınav sırasında göstermeleri gereken becerilerin farkında olacaklar. Birçok genç öğrenci, hayatta kalmayı ve en kısa sürede çıkmayı hedefleyen bir sınava girer. Bu öğrenciler sınavlarda pek başarılı olmazlar. Ne de olsa sınav, yapabileceklerinin vitrini anlamına geliyor.

Çocuklara İngilizce Dersi, aldırılması konusunda yıllardan beri çocukların İngilizce eğitimine başlama  yaşı tartışılır . Bir eğitimci olarak çocukların İngilizce eğitimine başlama yaşı bence yoktur . Çocuğun İngilizce eğitimine başlama psikolojisi vardır . Buda çocukla sürekli birlikte olma şansına sahip olan  annelerin çocukla birebir ilişkilerinde ortaya çıkar ve çocukların İngilizce eğitime başlama psikolojisi anneler tarafından rahatlıkla belirlenebilir.

Çocuklar için İngilizce eğitime başlama psikolojisi belirlenince bir sonraki aşama çocuklara İngilizce eğitiminin veriliş biçimidir.. İngilizce eğitim nasıl verilirse hangi yöntemler kullanılırsa çocuklar İngilizce eğitimini sever ve İngilizce öğrenir.
Kişisel kanım  eğitim psikolojisi belirlenmiş İngilizce öğrenmeye hazır çocukların İngilizce eğitimi özel ders biçiminde olması yönündedir. Birbirlerinden çok farklı karakterlere sahip olan çocuklar bir araya geldiğinde İngilizce eğitim ortamı bozulabilir . Oysa özel ders olarak eğitim uygulandığında öğretici çocuğun karakterini algılayarak nelerden hoşlandığını belirleyerek  çocukla oyun oynayarak oyun ortamında bile İngilizce eğitim verebilir.

 Geleceğimizin güvencesi çocuklara İngilizce dersi . 7 - 14 yaş arası  çocuklara ; öğrenmenin en ileri aşamalarında olan çocuklara İngilizce dersi . Bu yaş aralığındaki çocuklara öğretilen her şeyin gelecekte en iyi şekilde  akılda kaldığı çocuklar için yapılan bir araştırmada belirtilmiştir. Anneler babalar  bu yaş aralığındaki çocuklarınızı İngilizce öğrenmeleri için  getirin bizim deneyimli öğretmenlerimizin gözetiminde İngilizce  dersi alsınlar . Çağımızın en güçlü silahı olan İngilizce bilmenin zevkini yaşasınlar .

NEDEN BİZ ?
Çocuklara İngilizce Dersi♥ Çocuklara İngilizce dersi pedagojik formasyonlu öğretmenler  gözetiminde yapılır.
♥ Çocuklar için İngilizce dersleri havadar ve sağlıklı bir ortamda  gerçekleştirilir.
♥ İngilizce dersi yapılan grup 4 – 6 çocuktan oluşur.
♥ Çocuklar için yapılan İngilizce dersi tamamen ilk eğitim  müfredatı ile uyumludur.
♥ Gerçekleştirilen İngilizce dersinde çocuklar İngilizce öğrenebilsin diye modern yöntemler kullanılır.
♥ Çocuklara İngilizce dersinin amacı ileriye yönelik olup İngilizce dilini kullanma amaçlıdır.
♥ Çocuklar için yapılan İngilizce dersi sırasında yeri geldiğinde İngilizce oyunlar oynayarak  çocuklara İngilizce eğitimi verilir.

Anneler babalar çocuklara bir gelecek sağlamak için İngilizce  eğitim fırsatını kaçırmayın. Hafta içi, hafta sonu ilköğretim okulları çocukları dahil tüm çocuklara İngilizce dersi.

 

 

No Comments Yet.

Leave a reply

web tasarim